Ważne informacje o koronawirusie (COVID-19) i odpowiedzi na najczęściej zadawane nam pytania


Aktualizacja: 29 kwietnia | 09:00

Robimy wszystko co w naszej mocy, aby wakacje 2021 odbyły się zgodnie z planem i nie możemy już się ich doczekać. Zdrowie i bezpieczeństwo naszych klientów jest dla nas najważniejsze.

Przygotowujemy się do powitania pierwszych wczasowiczów tak szybko, jak to będzie możliwe. Jak tylko otrzymamy więcej informacji dotyczących sezonu 2021, ponownie zaktualizujemy tę stronę. W dalszym ciągu uważnie obserwujemy rozwój wydarzeń związanych z rozprzestrzenianiem się koronawirusa na świecie.

Rezerwuj bez obaw - Twoje pieniądze są bezpieczne

Wyjątkowe warunki wymagają wyjątkowych zabezpieczeń i regulacji. Robimy więc wszystko, aby dostosować się do zmieniających się okoliczności na świecie i dać Ci pewność, że Twoje wakacje i wpłacone pieniądze są bezpieczne. Oznacza to, że rezerwacja wakacji na sezon 2021 to spokój i poczucie, że wybraliście właściwie. Twoje pieniądze są z nami bezpieczne, a Ty jesteś bezpieczny podróżując z Eurocampem. Wakacje na campingu z Eurocampem, pełne nieograniczonej zabawy, przestrzeni i swobody, jeszcze bardziej zyskały na swojej wartości. Dajemy Ci wolność, spokój, bezpieczeństwo i chwile pełne zapomnienia. Wszystkie szczegóły możesz sprawdzić  TUTAJ>

Aktualne wytyczne dotyczące zagrożenia związanego z koronawirusem oraz podróżowania

Wszystkie aktualne informacje można znaleźć na stronie rządowej: https://www.gov.pl/web/koronawirus oraz na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego: https://gis.gov.pl/aktualnosci/. Przed wyjazdem na wakacje zalecamy zapoznanie się także z informacjami dotyczącymi podróżowania zawartymi na stronie: https://reopen.europa.eu/pl.
 

Poniżej zebraliśmy najnowsze informacje i odpowiedzi na najczęściej zadawane nam pytania, więc niezależnie od tego czy rezerwujesz czy przygotowujesz się do wyjazdu, staramy się, abyś był na bieżąco poinformowany.

Rezerwacje 2021 | Pokaż wszystkie odpowiedzi

Co zrobić, jeżeli moje plany wakacyjne ulegną zmianie z powodu restrykcji podjętych z powodu koronawirusa Covid-19?

Jeśli regulacje rządowe będą odradzać podróż do danego miejsca docelowego lub zdecydujemy, że wakacje nie mogą odbyć się zgodnie z planem, skontaktujemy się z Tobą co najmniej tydzień przed datą wyjazdu, aby dać Ci możliwość wyboru alternatywnych wakacji w tym roku lub w roku 2022, propozycję wystawienia vouchera wakacyjnego lub pełnego zwrotu pieniędzy.

Co zrobić, jeśli zdecyduję, że nie chcę podróżować?

Rozumiemy, że możesz mieć obawy, co do przyszłej podróży. Jeżeli w momencie wyjazdu regulacje rządowe nie odradzają podróży do miejsca docelowego, zarezerwowane pobyty będą podlegać normalnym warunkom rezerwacji, a opłaty za anulowanie rezerwacji zostaną naliczone.

W ramach naszej oferty "Rezerwuj bez Obaw" do 7 dni przed datą pierwszego noclegu możecie zmienić rezerwację na inny termin lub camping. Aby dokonać takiej zmiany lub jeżeli nadal wolicie anulować swoją rezerwację, prosimy o kontakt z naszym biurem oraz przesłaniem nam takiej informacji na maila rezerwacja@eurocamp.pl

Czy mogę zmienić swoją rezerwację na późniejszy termin?

Jeśli obawiasz się podróżować w zarezerwowanym terminie, do 7 dni przed wyjazdem możesz zmienić całkowicie termin swojej rezerwację (jeśli wakacje po zmianie będą droższe, należy dopłacić różnicę).

Wakacje na sezon 2022 będą w sprzedaży od końca marca 2021 i od tego momentu będziesz miał także możliwość przełożenia rezerwacji na następny rok, wraz z wpłaconymi środkami pieniężnymi (Uwaga! Dotyczy tylko rezerwacji opłaconych kwotą końcową za pobyt).  Każda wpłacona na pierwotne wakacje kwota zostanie przeniesiona na nowe zamówienie (obowiązuje cena na sezon 2022).

Moja rezerwacja na 2020 została przeniesiona na rezerwację w roku 2021. Czy mogę otrzymać zwrot wpłaconych środków, jeśli rezerwacja zostanie anulowana?

Jeżeli odwołamy Twoją rezerwację z powodu restrykcji rządowych, będziesz uprawniony do otrzymania noty kredytowej lub zwrotu pieniędzy, w zależności od swoich preferencji.

Jeśli nie chcesz już podróżować w 2021 roku, możesz zdecydować się na anulowanie swojej rezerwacji, ale pod warunkiem uiszczenia opłaty za anulowanie zgodnej z warunkami rezerwacji i rezygnacji z dnia przenoszenia rezerwacji w 2020 roku. 

Opłata ta będzie oparta na stawkach za anulowanie, które obowiązywały w dniu przeniesienia rezerwacji w 2020 roku. Na przykład, jeśli zdecydowałeś się na przeniesienie rezerwacji na 25 dni przed datą wyjazdu w 2020 roku, opłata za anulowanie rezerwacji wyniesie 70% całkowitego kosztu wakacji w 2020 roku. Jeśli nie jesteś pewien, jaka jest opłata za anulowanie rezerwacji, skontaktuj się z naszym zespołem, który udzieli Ci porady.

Zarezerwowałem wakacje 2021 i opłaciłem je Notą Kredytową po tym, jak wakacje 2020 zostały odwołane. Czy mogę teraz anulować rezerwację i przywrócić moją notę kredytową, aby wykorzystać ją na nową rezerwację w innym terminie?

Rezerwacje dokonane przy użyciu Noty Kredytowej podlegają tym samym zasadom i warunkom, co nowe rezerwacje.  Jeśli nie chcesz już podróżować w 2021 roku, możesz anulować rezerwację pod warunkiem uiszczenia opłaty za anulowanie zgodnie z obowiązującymi warunkami rezerwacji i rezygnacji.

Samodzielnie dokonałem rezerwacji podróży, ale została ona zmieniona/odwołana przez innego operatora. Czy mogę anulować rezerwację bez ponoszenia kosztów?

Jeśli zdecydujesz się zrezygnować z powodu zmian w organizacji podróży (takich jak loty czy podróż promem) poniesiesz koszty anulowania rezerwacji.  Aby uniknąć kar, możesz przenieść rezerwację zakwaterowania na późniejszy termin lub na rok 2022, kiedy ta opcja będzie dostępna ( Uwaga! Opcja dostępna tylko dla rezerwacji opłaconych całkowitą opłatą za pobyt).

Noty kredytowe wystawione w 2020 r. | Pokaż wszystkie odpowiedzi

Co to jest Nota Kredytowa i jak to działa?

Notą Kredytową możemy zapłacić za nową rezerwację lub po upływie daty jej ważności aplikować o zwrot wpłaconej za anulowaną rezerwację kwoty.

Wakacje na campingu | Pokaż wszystkie odpowiedzi

Jakie środki podejmuje Eurocamp, aby zapewnić bezpieczeństwo gościom na campingach?

Aby zapewnić bezpieczeństwo naszym gościom i naszym pracownikom na campingach, wprowadziliśmy na terenie wszystkich ośrodków nowe wytyczne dotyczące sprzątania zakwaterowania oraz dystans społeczny. 

W jaki sposób moje wakacje będą się różnić od tych z czasów sprzed epidemii? Czy będą jakieś ograniczenia na terenie parku wakacyjnego?
Na tym etapie jest trochę za wcześnie, aby potwierdzić wszystkie ograniczenia, które będą obowiązywać na każdym campingu, ale będziemy przestrzegać wszystkich lokalnych wytycznych i regularnie analizować wydawane zalecenia. 
Bazując na doświadczeniach z 2020 roku, oczekujemy, że wszystkie nasze campingi zapewnią przestrzeganie zasad dystansu społecznego i utrzymają wprowadzone procedury wzmożonego sprzątania. 
Poszczególne campingi mogą dostosować swoje obiekty i procedury, aby zapewnić gościom i pracownikom jak największe bezpieczeństwo. Szczegóły dotyczące wszelkich zmian zostaną podane na stronie każdego ośrodka.

Wymagania dotyczące Covid-19 | Pokaż wszystkie odpowiedzi

Gdzie można sprawdzić informacje na temat aktualnie obowiązujących przepisów wjazdowych do danego kraju w związku z obecną sytuacją epidemiologiczną?

Przed wyjazdem na wakacje prosimy o zapoznanie się ze szczegółowymi informacjami, które można znaleźć na stronie: www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych lub www.reopen.europa.eu/pl.

Czy mogę bezpłatnie anulować swoją rezerwację, jeśli w miejscu docelowym muszę okazać negatywny wynik testu PCR lub antygenowego?
Jeśli w miejscu docelowym wymagane jest okazanie negatywnego wyniku testu PCR lub antygenowego, nie jest to uzasadniony powód do bezpłatnego anulowania wakacji. Koszt testu pokrywa klient.
Zarezerwowaliśmy 1 zakwaterowanie, które będziemy dzielić z osobami z różnych gospodarstw domowych. Co się stanie, jeżeli jest to zabronione w kraju, do którego jedziemy?
Jeśli nie będziesz w stanie dzielić zakwaterowania z osobami z innego gospodarstwa domowego, skontaktujemy się z Tobą w celu omówienia opcji, które mogą obejmować prośbę o usunięcie dodatkowych osób z Twojej rezerwacji lub zarezerwowanie dodatkowego zakwaterowania.
Co się stanie, jeśli wynik testu na koronawirusa będzie pozytywny w ciągu 72 godzin od rozpoczęcia wakacji?

Zachęcamy wykupienie odpowiedniego ubezpieczenia na taki scenariusz. Proponowane  przez firmę ERGO ubezpieczenia  różnią się od siebie, dlatego zachęcamy do zapoznania się z ofertą wariantów chroniących Państwa na wypadek zachorowania na wirusa Covid-19.

Co zrobić, jeśli data szczepienia wypada w trakcie urlopu, czy mogę anulować wyjazd i otrzymać pełny zwrot kosztów?
W przypadku rezygnacji z wyjazdu z tego powodu nadal będą pobierane opłaty za anulowanie. Niektórzy ubezpieczyciele mogą zapewnić ochronę w takiej sytuacji, dlatego zalecamy skontaktowanie się z firmą ubezpieczeniową w celu sprawdzenia, jaka pomoc może być dostępna.
W ramach naszej oferty „Rezerwuj bez Obaw”, możesz zmienić swoją rezerwację na inny termin lub camping do 7 dni przed datą wyjazdu.